Stan och shopping

En riktigt härlig sväng på stan har jag haft! Och så underbart väder. När jag kom ner på stan satte jag mig på en bänk och väntade på Lina. Och som jag njöt av solen. Hade kunnat sitta där hur länge som helst! Men när Lina kom tog vi en tur i lite affärer, en lunch och sen lite mer shopping.

Detta hittade jag:

Vår- sommarskor från Din sko


Långt linne från BikBok


Klänning från Wear It.

Nöjd som bara den med mina inköp! Och med dagen för övrigt med!
Hoppas sol och det härliga vårvädret håller i sig nu!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åå va fina skor!!

2009-03-15 @ 20:13:13
Postat av: Lina

Tack tack:)

2009-03-15 @ 20:16:00
URL: http://liina82.blogg.se/
Postat av: Anna

Snyggt....

Vad f-n var det för tråkigt avsnitt i OTH, förresten!?!?!

2009-03-15 @ 21:54:50
Postat av: Lina

aaa ja undrar med det... Det gav ju verkligen ingenting!

2009-03-16 @ 06:28:54
URL: http://liina82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0