OTH

Efter att ha legat och tittar på One Tree Hill hela dagen känns det nästan som att jag lever i OTH. Att jag är en av karakärerna. Att jag har Peyton, Haley, Brooke, Nathan och Lucas som mina bästa vänner. Det som händer där händer mig med. Att få dela glädje, sorg, framgång  och allt annat med vännerna i OTH. Lite skrämmande känsla ibland, skrämmande och underbart på samma gång. Få komma bort från sitt eget liv ett tag och leva någon annans. Ett liv som man egentligen inte alls skulle vilja leva, inte på riktigt. Men ibland vill man inte ha verkligheten. Man vill leva i en fantasivärld där det inte spelar någon roll vad man gör. Och att sen få komma tillbaka till verkligenheten och bli påmind om att sitt eget liv inte är dumt alls, faktiskt riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0