lördag

Började gårdagskvällen med After Work. Ett glas vin och en pizza för 35:-, perfekt! Satt kvar där ett tag, sen gick vi vidare till Harry där vi dansade loss. Så skoj att umgås utanför jobbets fyra väggar. Tror det är bra för sammanhållningen!
E lite impad av oss att trots att vi va 5 kollegor som va ute, umgicks i 7 timmar så blev endast ca 30 min jobbsnack.
Blev en riktigt lyckad kväll och hade skitskoj!

Nu ska ja fixa i ordning lite här. Sen blir det till affären en sväng innan familjen kommer hit. Ska fira min födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att det händer något trevligt i E-tuna som omväxling (i gangsterstaden) och kul att umgås utanför jobbet kan jag tänka mig!



Ha en trevlig helg nu, vi kan väl höras imorrn!?! Jag ska vara katt- och husvakt samt rätta prov!

2009-03-14 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0