Idre Fjäll

Kom hem igår från en vecka i fjällen.  Efter att inte åkt skidor sen 2001  trodde jag att ja skulle vara lite ringrostig men tji fick jag. Gick hur bra som helst redan från början, kändes som jag åkt bara ett par dagar innan. Vädret har varit oerhört växlande, snöstorm ena minuten och strålande sol andra. En massa snö har det kommit med. En va de bästa sakerna med just Idre är att det fick backar i alla väderstreck, så nånstans hittar man ett väder dom passar :) En helt fantastisk vecka! Blandade känslor att komma tillbaka till Eskilstuna, verkligheten och vardagen.

Lite kort från veckan!


Fint va?!


Jag i backen :)


Syrran :)



Ska se till så det inte dröjer lika länge tills nästa gång jag åker!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka vackra bilder!!

2009-03-01 @ 08:25:27
URL: http://junitjejen.se
Postat av: bror

shit vad jag ångrar att ja inte följde med!!!

Men snart kommer jag ner å hälsar på dig:)

2009-03-01 @ 17:12:17
URL: http://simmesimme.blogg.se/
Postat av: brorsan

shit vad jag ångrar att jag inte följde med!

Men snart kommer jag ner å hälsar på er!

kram

2009-03-01 @ 17:13:56
URL: http://simmesimme.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh vad fint det ser ut!! Härligt att komma iväg ibland, men som du säger blandade känslor att komma hem till vardagen..Ska bli så kul att du kommer hit snart!! Vi får ha en riktig LadiesWeekend med thaitema of course!!

2009-03-01 @ 18:03:14
Postat av: Maria N

Å vad underbart du har haft!!! Så skoj att åka skidor ju :) Kram på dig

2009-03-02 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0