Sovmorgon!

Älskar tisdagar när jag har lite sovmorgon. Börjar inte förräns 9 då... Visst, jobbar ju till 18 e ju en lång dag ändå. Även om jag går upp med samma marginal när jag än börjar känns det alltid som jg kan ta det mycket lugnare på tisdagar, jag hinner med så mycket mer. Undra ifall det kan bero på att jag är mer utvilad och då inte behöver kämpa med att hålla mig vaken efter att klockan ringt?!

Igår va jag coh Camilla iväg och tränade bräda. Riktigt skoj va det, härlig musik vilket jag tycker är oerhört viktigt när jag ska träna, speciellt när jag går på pass. Tränade nog bort min träningsvärk med för idag känner jag ingenting. Känns så skönt att komit igång med träningen igen, varannandag funderar jag på att försöka komma iväg till friskis. Sen gör det ju ingeting om det blir mer ibland.

Nee, dags att fixa det sista innan det e dags för jobb!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lång dag från 9-18. Stänger ni klockan sex på ditt jobb? Vi stänger kl 17, ganska skönt men har skyldighet (jour) till kl 18.30 men det är sällan något barn är så länge.

2009-01-13 @ 12:46:19
URL: http://jennykarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0