Onsdag

Godmorgon!

Usch alltså, är inte alls skoj att vara hemma, finns ingenting att göra. Ska man vara hemma fårn jobbet ska man vara sjuk, riktigt sjuk så att det enda man orkar göra är att ligga i soffan/sängen och kolla tv. Men nu är det ju inte riktigt så. Är sjukskriven och hemma, men mår (flrutom foten då) hur bra som helst.  Igår va Martin hemma och va sjuk men idag jobbar han. Igår gick tiden rätt okej fort, hade nån att umgås med och prata med, men idag då.... vad ska ja hitta på?!

Vet vad ja borde göra egentligen. Borde ta fram gitarren och sätta mig och spela ett bra tag. Fick mess imorse att gitarrkursen startar om en vecka. Hur många gånger jag spelat sen den slutade i höstas kan lätt räknas på fingrarna, tror inte ens att ja behöver båda händernas fingrar till det. Så det borde jag göra. Men det känns jobbigt.... den måste stämmas också så det e inte bara att ta fram den och börja spela. Får se hur det blir....

Nu ska ja iaf krypa ner i sängen och fortsätta läsa boken "Flyga drake" av Hosseini, Khaled. Har bara typ 100 sidor kvar och den e bra riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

åh, den boken har jag på gång också. började läsa några sidor, men var antagligen för trött, för kom inte in i den. men banne mig, alla som läst den säger att den är så himla bra, så jag måste bara läsa den!! Tråkigt att höra om foten du, sicken otur du har! Vi hörs vännen, ta hand om dig!! Kram

2009-01-29 @ 01:05:59
URL: http://sjorovarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0