GRATTIS!

Hej hej!

När ja vakande imorse hade det snöat igen. Hade hoppats lite på att det inte skulle komma nån mer snö nu, men shii fick jag. Hoppas på att den smälter under dagen!

Läste ut flyga drake igår. Riktigt bra bok som jag rekomenderar. Sen började jag läsa I denna ljuva sommartid av Mari Jungstedt. Läste även ut den igår så idag blir det till att hitta nån ny bok att läsa. Älskar Mari Jungstedts böcker. De griper verkligen tag i mig som läsare och det går bara inte att sluta läsa.

Har bokat tid för spray tan nu innan vi ska på bröllopet. Bokade två tider men får se om jag går på både, beror på hur brun jag blir efter första gången. Ska bli skönt att få lite färg iaf utan att behöva sola solarie och öka risken för cancer.

Stor GRATTIS till syster Elin som fyller 13 år idag och till kusin Nathanelle som fyller 18 år idag! GRATTIS!!!

Kommentarer
Postat av: Elin Westerberg

Läs Tusen strålande solar - samma författare som Flyga drake, minst lika bra! :)

2009-01-29 @ 17:11:38
URL: http://elinwesterberg.blogg.com
Postat av: Mia

Oj tänk din syrra börjar bli tonåring..:)

Har inte läst marie J men tänkt göra det så tack för tipset!

Du får berätta sen hur spraytan var..hur mkt kostar det? kramis

2009-01-29 @ 20:02:12
Postat av: Lina

Där jag ska bli sprayad kostar det 300 för helkropp. Sen har ja sett på andra ställen att mna kna välja mellan hel och halvkropp. Japp ska berätta hur det blev :)

2009-01-29 @ 22:04:53
URL: http://liina82.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi läser nog ungefär samma böcker du och jag. Nu håller jag på med anna janssons böcker men vissa av dem är riktigt märkliga. När det går jätte sakta att läsa brukar jag tycka att ngt är fel. Då har boken inte fångat mitt intresse alls. Ska du gifta dig?

2009-01-31 @ 09:16:48
URL: http://jennykarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0