Är våren äntligen här?

Idag har det verkligen känts som vår ute. 12 plusgrader, sol och klarblå himmel. Dessa dagar älskar jag att bo i Sverige, när vinterjackan kan åka av och man fortfarande känner sig varm! Hoppas på att våren är här på riktigt nu och inga obehagliga överaskningar med snö väntar.

Igår bokade jag och Anna resan till Prag i sommar. Blir bara hemma i Sverige 3 dagar från när vi kommer hem från Gran Canaria tills jag och Anna åker till Prag. Men som sagt, har man bara 4 veckors semester måste man se till att få in allt man vill göra! Och det är mycket det!

Imorgon är det dags att hämta hem bilen. Nu har de fixat iordning den och imorgon är den redo att komma hem till oss. Ska bli så gött att ha bil! Men får verkligen se till att inte bli för lat nu, måste cykla till jobbet ändå! Okej, om det öser ner regn får jag ta och tänka över det en extra gång:)



Nu är det snart dags att äta mat och sen blir det glass till efterrätt!

Ciao

Kommentarer
Postat av: bror

Inte bilen till jobbet? Det sa jag oxå när jag köpte min. Det höll i två dagar...

2009-04-01 @ 17:31:10
URL: http://simmesimme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0