Anna Pihl

Fick i veckan Anna Pihl som jag hade beställt. Hela serien. Nu är den slut. Har kollat igenom alla avsnitt. Vad ska jag nu hitta på? Känns som jag levt tillsammans med dem senaste veckan och nu är det över. Lite sorgligt. Jaja bara komma tillbaka till verkligeheten igen :)

Söndag idag. Både veckorna och helgerna springer iväg. Nästa vecka är det fullt upp på jobbet. Ska ha inskolningssamtal med 9 nya barn och på onsdag är det APT. Men som sagt veckorna springer iväg och snart är helgen tillbaka.

Börjar närma sig med en massa skoj som jag ska göra. Växjö och musikalen Chicago med Simon och sen inte att förglömma så börjar London med Martin att närma sig med. Härligt med en massa roligheter att se fram emot.
Sen innnan vi vet ordet av är det jul! så himla mysigt och jag längtar redan. Älskar att handla julklappar, äta god mat, umgås med familjen och allt som hör julen till!

nee nu e d nog dags att äta lite frukost!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0