Skåne

Har haft en mycket trevlig valborgs/kristi himelsfärdshelg i Skåne och Staffanstorp.

I fre blev d en del shopping i Malmö. Handlade ett par skor, ett linne och en klänning. Mycket fina saker!!
Sen på kvällen åkte vi hem till Micke. Va en del folk där och sen gick vi ut på en pub innan vi avslutade kvällen med en gyrosrulle innan nattbussen gick hem.
I lö va vi ute och gick i ett riktigt mysigt och fint naturområde. Hälften av oss tog en springrunda medan andra halvan, ja medräknad i dessa :), höll oss till promenadtakt. På kvällen blev d Körslaget, Lotta åkte ju ut, så nu blir det ritkigt spännande nästa lördag!!

Nu e vi tillbaka i Kalmar igen och på torsdag kommer Vean! Längtar!!

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en helhärlig helg!! Jag har också haft en skön helg, inte gjort mycket mer än vad som varit behövligt. Blev grillning tre dagar i rad, en del efterlängtad shopping samt fotboll!! Så jag är nöjd med denna långhelg och laddad för en ny jobbvecka!!
Jag slår en pling imorrn!!

2008-05-04 @ 22:27:30
Postat av: Jenny

Hej! Det har varit skoj att läsa din blogg när du varit i Thailand. Jag och Henke funderar på att åka ngn lite längre resa vid slutet av året. han vill till kambodja men jag är sugen på afrika och safari. Vi får se vad det blir. Ja, pollen känner jag av ganska mycket nu. Jag tar det starkaste medicinerna men de hjälper inte riktigt, värst är det i näsan. Vaccination skulle nog vara bra om det inte tar så lång tid, ca 3 år. Förra året däremot kände jag nästan ingenting...Ha en bra dag. Kram

2008-05-05 @ 07:29:10
URL: http://www.jennykarpe.blogg.se
Postat av: mia

gud vad hemskt det i Burma..kanns ju mer nar man vet mer om landet och kanner folk darifran..nu vet vi var det ligger..Hur gick det med vaskorna forresten..ingen overvikt?o var vaskan lagom stor?har shoppat en hel del i bali..hehe lite orolig har..o orolig for att jag e helt vit..har itne varit pa stranden i over 3 v typ..sjukt..har varit for varmt o jag har varit sa dalig..i koh chang galler d att pressa!!kramar

2008-05-05 @ 11:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0