Kvällen och lite annat

Ikväll blir det Spex med en massa människor! Ska bli riktigt skoj!
Annars har helgen att erbjuda kubb och grill imorgon om vädret tillåter, lite slappande och mycket snackande!

En kort tur till Södertälje och Nykvarn blir det nästa vecka. Ska på jobbintervju.... spännande... Lite skoj faktiskt att det e på samma förskola där M jobbar : )
Vore bra om de ringde från fler så man kunde slå ihop och gå på flera på samma dag, både segt och dyrt att åka fram och tillbaka flera ggr...
E ju inte d jobbet ja helst vill ha men vi får se hur det verkar och vad de har att erbjuda... Vem vet, kan ju både va toppen eller botten...

Ha en superbra kväll!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elin Westerberg

Lina! Nykvarn och Södertälje!? Det är ju där jag är uppväxt. Bodde i Nykvarn större delen av mitt liv och Södertälje är ju "stan"! Vilka skolor ska du till!? Åååh, vad lustigt! Lycka till!

2008-05-16 @ 20:33:19
URL: http://elinwesterberg.blogg.se
Postat av: Elin Westerberg

Angående pendlingen så går det snabbtåg från Sthlm till Nykvarn, faktiskt. Tror det tar 30-45 minuter. Jag ska inte vara negativ, men jag skulle inte rekommendera er att bo i Södertälje... Jag är rättglad för att jag inte är kvar där och ingen av mina kompisar bor kvar, i princip. Vilket säger rätt mycket om den staden. Nykvarn tror jag dock kan bli riktigt mysigt att bo i när man skaffar familj och sådant. Annars är ett mycket mysigt ställe Mariefred (går buss och tåg mellan Mariefred och Nykvarn). Ehm. Ja. Lite tips ;)

2008-05-17 @ 13:30:19
URL: http://elinwesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0