Torsdag

Nu och jag och L börjat med våra inlines turer. Måste verkligen få säga att det går långt över förväntningarna, vi e riktigt duktiga. Har tidigare bara haft hjälm som skydd, men efetrsom både L och M e lite oroliga för mig har jag idag köpt både en massa skydd och även ett bälte med vattenflaska, så nu e ja redo för en riktigt långtur : ) Det bästa av allt e att det e så himla skoj, samtidigt som det är träning, me like!

Har fixat de sista intygen/omdömena nu så nu ska kopier på allt iväg till nya chefen tillsammans med löneanspråk... kommer vänta med spänning på att hon hör av sig.

Försöker få ihop det sista på hemtentan för moment 2 på kursen ja läser distans. Har inte mycket kvar alls, men kan man vara mer missnöjd med ett arbete?? Tror inte det...

Har blivit lite shopping de sista dagarna med... shorts som ja berätta när vi va på öland, igår blev det nya skor och en personlig kalender, och idag blev det förutom skydden och det ett linne och en klänning från kalmar outlet.... nu får det nog va bra på ett tag... men e ju så skoj att shoppa... : )

Kommentarer
Postat av: Linda

bra!! =) nu är det bara jag som får åka runt med vattenflaska i handen =) vi kan verkligen åka låååånga turer nu.. fast jag måste nog fortfarande stanna på grund av min kramp i höfterna - haha! =)

2008-06-05 @ 19:21:47
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0