Storhandlat??

Gick bara bra att jobba mina timmar. E dock sjukt seg nu idag. Va ett tugnt dygn... Skönt med lite ledighet nu!! : )

Har precis vart på IKEA en sväng. Blev lite mer färg till stolarna, några småburkar och vakumpåsar till täcken och annat. Att bara handla 3 saker hör nog inte till vanligheterna då jag fick kommentaren i kassan "-Storhandling idag?! : ) " Hehe... "japp" blev mitt svar.. E så skönt att ha IKEA så himlans nära, hoppa upp på cykeln och efter några få minuter vara framme. BAra kunna handla den man behöver för stunden, eller varför inte bara ta en sväng och kolla läget, sukta efter allt man vill köpa....

Ikväll blir det mys med taco, ska bli sjukt gott!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, det var verkligen en riktig storhandling du gjorde, och det var väl nästan tack vare mig va?? =P tänk ifall du inte hade hittat de där påsarna.. =P

vi hörs!!

kramar

2008-06-29 @ 23:38:38
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0