Mör

Trots att ja inte hade nån träningsvärk från när jag och L va ute och åkte inlines i tis så kände jag min otroligt mör i benen idag när vi gav oss ut. Vi va både lite halvsega så blev en lite kortare runda idag, va bara ute 1 timme och körde... men det kändes ska ja säga, riktigt trött i benen när ja kom hem, vilket kanske inte va så konstigt eftersom ja redan var det efter första 5 min... Men skam den som ger sig. Det bästa är att det e så otroligt skoj att åka med!!

Annars händer väl inte så himlans mycket idag, ska nog mest ta det lungt. Borde ta tag i en hemtenta från förra sommarkursen men motivationen infinner sig inte riktigt så får se om ja skjuter fram det lite till... hmmm.. men samtidigt skulle det ju va skönt att bli klar med den... hmmm.. får se hur ja gör...

E mer sugen på att börja packa.. ja ja vet, är ett tag kvar tills vi ska bege oss till norrare breddgrader.. men e så sugen. Måste även fixa och lägga ut lite saker på blocket som vi tänkte sälja...

Jaja, ska nog hitta nått att fylla min dag med...

Ha en bra dag!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

ja herregud vilken lång dag det har varit.. och det är ju inte konstigt med tanke på rivstarten imorse..haha, hade ju knappt ens vaknat innan jag knöt på mig rullisarna =) men duktiga, det är vi minsann! imorrn blir det dock "bara" morgonpromenad, ska hämta ut min medicin och till blomsterlandet och köpa orkidékompost, fått massor med blommor på jobbet =)

hör av dig om du vill hänka! =)

kramar

2008-06-26 @ 22:15:54
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0