Utmanad!!

Har blivit utmanad av Linda...


1. Vad gjorde du för tio år sedan?
För 10 år sen va jag 16 år och hade precis slutat högstadiet. Den sommaren jobbade jag som parkeringsvärd i Farsta Centrum. Vad vi gjorde för nytta vet jag nog egentligen inte men vi räkande iaf bilar på de olika parkeringsplasterna och ställde frågor till de bilister som kom.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
De saker som fanns på att göra listan idag var att cykla och få sista twinrix sprutan, ta en promenad, tvätta, fika med Cissi och måla en av kökstolarna. Det enda jag har kvar av dessa saker är köksstolen men det ska ja ta itu med snart. Ska bara vänta på en tjej som ska komma och kolla om hon vill köpa min säng. Känner att ja gjort väldigt mycketbra saker idag, härlig dag!

3. Godis jag gillar?
Hmm... e väl egentligen inte överfötjust i godis, är mer en chips och popcorn tjej men om ja ska välja nått blir det nog...hmm... en chokaldkaka tror ja...

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Åhh så underbart det skulle vara. Det första jag skulle göra är att betala av mitt CSN. Sen skulle ja shoppa en massa, ut och resa, bjuda familj och vänner på en riktigt lång och härlig resa. Skulle även dela med mig av mina pengar till familjen!

5. Städer som jag bott i?
Nynäshamn, Halmstad, Nybro, Kalmar (och snart Eskilstuna med)


De personer jag vill utmana är  Nathanelle, Martin, Cissi, Mia och Anna

LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0