Trött

Fy fasiken så trött jag är. Ändå va det rätt lugnt på jobbet... konstigt.. Har nedräkning på jobbtillfällerna nu, 3 vardagar och 1 helg.. inte mycket kvar nu. Men sen är det ju bara 3 veckor till vi flyttar med så det kanske inte är så jättekonstigt.

Funderar på att lägga mig och vila lite innan familjen äntrar Kalmar.
Aaa får nog bli så...

Drömde förresten om Bangkok i natt, fy så sugen jag e på att åka dit, shoppa, äta en massa god mat och bara njuta av värmen och solen.. Att åka utomlands överhuvudtaget ligger högt på min "Vill göra" lista.. Mycket högt...

Kommentarer
Postat av: Mia

Same same..Det är sjukt att suget ska vara så stort..lite jobbigt måste jag säga..när man vet att det är omöjligt just nu...:( :( men men den som väntar på nåt gott..

Bangkok var gött..och man kunde vara så avslappnad..bara sitta vid nåt ställe o läsa o titta på allt folk o kanske snacka lite med nån bara..åhhhhhhhhhh!!!!kramar

2008-07-12 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0