Regn... igen...

Just utkommen ur en varm och behövlig dusch. Jag och L va hurtiga att ge oss ut i morse vid nio för en härlig morgonpromenad, trots trötthet och en väldigt mulen himmel. När vi kommit lite drygt halvvägs börjar regnet droppa, till en början bara lite men väldigt snart ökas det på mer och mer. Kan lova att inte en fläck på kroppen va torr när ja kom hem, däremot blöt och kall. Att hoppa in i en varm dusch då var verkligen underbart! Känns ju lite halvkul att ja måste ge mig ut snart igen för att ta mig till jobbet...

"Regnet det bara öser ner
jag blir blöt om både skor och strumpor."

Nu dags att packa iordning så ja har det ja behöver till mitt 23 timarspass och sen är det frukost som gäller!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0