Regn och rusk

Så otroligt tråkigt väder, ville bara dra täcket över huvudet i morse när jag vaknade och somna om. Få ligga i sängen en hel dag, kolla på filmen och höra regnet utanför fönstret. Trots att jag inte har så mycket att göra för tillfället kände jag mig ändå tvungen att gå upp. Att kunna ligga i sängen en hel dag kunde jag göra för ett par år sedan, nu får jag mest ångest om ja inte gör nått på en hel dag. Visst, det behöver inte vara så speciellt avancerade saker... bara ja fått nått gjort.

Ska snart åka till Öland en sväng med Anna. Gå lite i köpstaden och se om det finns nått skoj, hoppas!! : )

Imorgon kommer pengarna..så efterlängtade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0