Regn och Full Moon Party

Shit vad det har regnat... i nastan 2 dygn har det regnat oavbrutet, vaknat pa natten av att regnet ost ner.. Blev lite oversvammningar utanfor vart hem...Men har det slutat vilket e riktigt skont!!

image182


Efter mycket om och men kom vi ivag pa Full Moon Party igar. Va en upplevelse, dock inget jag skulle vilja gora igen. Va en underbart fin strand det var pa och mycket trevligt folk! Batfarden over va inte den roligaste. Blaste typ inget anda va det stora vagor och baten guppade en massa. Det som chockade mig lite va att man fick flytvast.. mycket bra!!

image183
Vi pa baten over till Koh Pangan

image184

image185
Folk va helt galna och lekte en massa med elden...

image186
Fin delfin va?! : )

image187

Kommentarer
Postat av: Marie

Du passade ju riktigt fint i de "glasögonen"! Men det jag undrar är om ni orkade dricka upp hela den drinken??? Eller ska jag säga hinken?

2008-02-26 @ 16:23:07
Postat av: elin

har du tatuerat dig? i så fall fin.

2008-02-28 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0