Rättvist?

När man på dag 8 efter 7 dagarns jobb äntligen får sova ut ordentligt vaknar man kl 8 på morgonen... Tittar på Martins sida på sängen och märker att varken han eller hans täcke, kudde e där... Då vaknar man till ganska ordentligt. Visar sig att han gått ut på soffan och lagt sig för att ja snarkade så mkt i natt... sorry älskling!! Vet att ja brukar snarka lite och prata lite grann i sömnen, men i natt hade han tydligen vaknat av det t.o.m. Tror det berodde på att ja känenr mig täppt och har riktigt ont i halsen...Gick inte att somna om sen... får göra ett nytt försök att sova länge imorgon!!

Kommentarer
Postat av: mia

ojdå:) då vet jag vad jag har att vänta mig!!hehe

2008-02-04 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0