Lite kort

Har kommer lite kort fran de dagar som gatt.

Detta ar fran Bangkok

                                          
Mia pa Bangkoks                                       Lagas mat pa
flyplats nar vi kom i tis.                  Koh San Road, riktigt gott!!


                                      
3 thailandare pa en                                   Taget som skulle ta
brygga vi an i Bangkok.                                oss till Hua Hin.
        

I Hua Hin:

                                            
Jag aker en Songthaew.                       Stranden idag. De andra
                                                             korten fran stranden gick tyvarr
                                                              ej att lagga upp, men lar ju bli
                                                                       fler dar pa stranden : )


                                                              
Cykeltaxigubben vilar sig lite :)        


KRAMAR      

Kommentarer
Postat av: Linda

åh va mysigt ni ser ut att ha det! =) lägg upp fler bilder snart!! här i sverige är det typ storm idag.. iaf på norra vägen när jag skulle hem från skolan. annars har jag kommit igång med träningen och kan inte röra mig idag!!! värre lär det väl bli imorrn!! ta hand om er där borta! hälsa mia!! kramar!

2008-02-14 @ 16:06:15
URL: http://paerlan.blogg.se
Postat av: Marie

Kul att följa er resa! Man blir allt lite avundsjuk...
Ta hand om er,
kram

2008-02-14 @ 20:05:00
Postat av: vickan

åå ser underbart ut vännen!! njut så mycket det bara går och lägg upp lite mer soliga kort så man har nåt att längta till! fast iofs har jag iaf haft då kanonfina solga dar på jobbet nu, underbart, nästan vår! saknar dig! kramar!

2008-02-14 @ 20:37:21
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0