Träningen...

Så har även denna dag gått. Imorgon har vi redan bott här i en vecka och måste erkänna att det bara känns bättre och bättre så det e ju bra! Nu när vi har bott in oss lite i lägenheten och Eskilstuna är det dags att ta tag i allt jag tänkt göra när flytten blitt av. Det första jag ska ta tag i är verkligen att börja bli nyttigare och träna mer. Längtar tills friskis drar igång men redan nu tänkte ja börja med flera promenader i veckan och även ta tag i mina inlines igen. Blev riktigt sugen när ja läste att du Linda varit ute på en tur.

Började redan lite idag då jag och Martin va på en promenad runt här där vi bor nu ikväll, hittade bla ett stort musikslott, såg mysigt ut. Och imorgon blir den en sväng på inlines medan Martin är ute och cyklar. Hoppas bara inte regnet öser ner alltför mycket...

Måste måste måste.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0