Parasailing

Dagen idag har spenderats pa Kata beach, stranden som ligger soder om Karon beach som vi bor pa. Det har vart mycket sol och bad. Har vart en helt sjukt varm dag, redan nar vi kom dit vid halv 11 gick det ej att ga pa sanden.

Sen vi kom till Thailand har ja vart lite smasugen pa att "flyga" parasailing och idag slog jag till. Va en spannande kansla. Tryggt nog hade man en local med sig daruppe sa man inte va helt sjalv. Jag satt fast som bara den medan har hangde fritt... Helt crazy... riktigt hogt upp va man och hade varldens utsikt, men det hade gott kunnat vara en langre tur att aka.

Skoj va det iaf!!

image269
Jag gor mig reda for uppfarden.


image268
Hogt uppe i det bla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0