Home Sweet Home

Back in KALLA Sverige....
Fy fasiken sa kallt det är alltså!! Fick en chock när jag klev av flyget och det va ca 3 grader.. en hel del skillnad mot när jag klev på planet ca 11 timmar tidigare..

E helt underbart att va hemma igen hos pojvän, familj och vänner. Har saknat dem alla så!
Känns dock lite skumt att behöva ha på sig så himlans mycket kläder....

Tittade igenom alla kort jag tagit igår.. så himla skoj att se och minnas... Har verkligen upplevt så sjukt mycket!

E lite svårt att skriva med vanligt svenskt tangentbord... e lite jobbigt med å, ä, ö.... men ska nog snart komma in i det igen.

E redan lite sugen pa att börja planera nasta resa.... hmm....

Kramar

Kommentarer
Postat av: mia

Hej, ja det e sakert svart att komma in i det svenska bokstaverna sen..heh..
Jag har det super, helt sjukt vad lyxigt de har det..mkt folk runtomkrin hela tiden, barnflicka, folk som bygger klart huset, slaktingar mm..ska vara har ett tag sen ska jag vidare till trawangan, det var dar de traffades for 10 ar sen, men det blev inte mer just da, hon akte tillbaka tre ar senare o da var han gift, man hon lat honom komma till sve som komois o jobba hos henne..sen akte han tillbaka o da hade kvinnan hittat en ny..sa sen nar daniela akte tillbaka igen sa blev de ett par 2001 o hon borja vanta saga direkt..o sen flytta de till sverige..han e verkligel local..varldens snallaste..tar hand om en..lite ovanligt..barnen ar sa sota.. det ska va sjukt varmt pa trawangan..puh..men har pool..blir en billig tid iaf..hehe.hors!! kramar

2008-04-13 @ 03:49:44
Postat av: Maria Nilsson

Halloj tjejen!
Välkommen hem! Vilken omställning det måste va... E du i Kalmar eller Nynäs nu? Du får ringa nån dag när du orkar... Antar att du e trött ;)
Kramar

2008-04-13 @ 12:47:07
Postat av: Linda

välkommen tillbaka till kalla sverige och svenskt tangentbord =P
förstår att chocken blev rätt omfattande när du klev av planet.. kände likadant i vintras när jag kom från cypern.. =S

ha det så bra så ses vi på torsdag!!! =))

kram

2008-04-14 @ 17:09:52
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0