plugg

plugg, plugg, plugg... sitter på bibblan hela dagarna, eller hela och hela, mellan 9 -14.30 kanske inte kan räknas som en hel dag.. Men då sitter vi iaf där och skriver och skriver. Sen har vi ju självklart lunch mitt i allt me!! Går rätt bra men e riktigt segt ändå. Fattar inte hur man ska kunna få ihop typ 15 sidor bakgrund. Känns just nu som en omöjlighet men förhoppningsvis löser det sig längs vägen. Har fått ihop 4 sidor bakgrund så e ju en bit på vägen iaf...sen har d blitt nästa 2 sidor metod och så problemställning och syfte. Ska sitta imorgon med men måste ändå säga att jag redan nu är nöjd med första veckans arbete. Hoppas det håller i sig... Det riktiga problemet kommer väl sen när man ska läsa de engelska vetenskapliga artiklarna..längtar inte alls...

Nu e d dags för lite mat!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanonbra jobbat!! Det är ju bra mycket mer än vad jag har gjort....eftersom jag inte har gjort ngt allt. Min kongressvecka i Sthlm får vara en väldigt bra ursäkt!! Hårda tag fram över!!
Kram kram

2007-11-09 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0