Ingen mobil

Har bestämt mig nu hur jag ska göra med mobilen. Ska skicka in den idag för reparation. Förstår verkligen inte hur jag ska klara mig utan mobil. Bara en sån simpel sak som på torsdag när jag ska åka till Vean i Halmstad. Tänk om tåget e sent och jag missar bytet eller nått sånt. Då kan jag inte bara ta upp mobilen och ringa utan jag måste leta reda på nån annan telefon jag kan ringa ifrån. Förr fanns det iaf telefonkiosker överallt, men nu ser man knappt en enda. Tycker inte det borde ta så lång tid att få tillbaka mobilen. Är ju inget tekniskt fel på den utan färgen som lossnar och det kan man ju inte direkt laga så egentligen borde de bara skicka en ny till mig. Jaja, vi får se hur länge det tar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0