Sommarlov

Äntligen sommarlov!! Så himla skönt! Började sommarlovet i fredags med att jobba ett härligt 15,5 timmars arbetspass. Tiden gick rätt fort, va på bio, såg Pirates igen. Lika bra denna gång och jag såg en masssa saker som jag missade första gången så det var skoj. Igår kväll va det fest hemma hos Anna. Va riktigt najs med många trevliga människor. Tänkte först gå till vallen men är glad att vi hoppade över det, va dyrt att gå in och jag brukar aldrig ha så skoj ute ändå, är alltid förfesten som är roligast!

Kom in på sommarkursen jag sökt, så nu bilr det både plugg och jobb i sommar, känns bra! Ska bli skoj att jag och Anna ska läsa samma kurs!

Nu är det inte alls lång tid kvar tills vi åker till Kreta, 4 dagar...Längtar!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0