Öland

Skulle egentligen pluggat idag men när man såg en skymt av solen (vilket inte va igår) va jag inte så jättesugen på det längre. Jag och Anna åkte över till Öland en sväng istället för att spela minigolf i Färgestaden. Riktigt roliga banor, men de var svåra. Gick inte så bra för mig i början men sen tog ja igen och vann :) Efter det tog vi en tur upp till Borgholm där vi åt lunch och tog en promenad i stan. Jättemysigt!

Längtar riktigt mycket hem till Nynäs nu, speciellt när man går i en sommarstad som Borgholm är, tänk så mysigt att ta en sväng i hamnen hemma i Nynäs och äta en glass från hamnbodarna...


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska allt ha revanch snart, på den andra banan!!

2007-06-19 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0