Midsommarhelg

Jaha, så har det varit midsommar igen. Fy fasiken vilket trisst väder det har varit! Midsommarafton blev inte riktigt som det var planerat från början. Men hade det rikitgt trevligt ändå. Jag och Anna lagade en massa god mat hela dagen och avslutade med en riktigt god midsommarsviss :) Lö - sö jobbade jag..26 timmar i streck..va sjukt omotiverad men så många timmar med storhelgsob känns ändå rätt bra!

Blir så sur på mig själv. Skulle ju inte shoppa nått mer på ett bra tag..men d gick ju lika bra som det brukar..jag kan verkligen inte låta bli att handla. I må handlade ja en tröja på outlet och en massa blommor på blomsterlandet. Idag har d blitt en bokhylla från Ikea, två t-shirt och ett linne fårn Gina och ett par jeans från Only. Nee nu får d verkligen ta och va bra för ett bra tag fram över!!

På lördag åker ja hem till Nynäs, dock blir d bara en snabbvisit. Tillbaka till Kalmar och jobba igen på må. Hoppas iallafall på att det ska vara så bra väder så man kan ta en sväng på sjön. Skulle vara så mysigt och det blir ju inte så ofta nuförtiden när man inte bor hemma längre. Det är verkligen en sak som jag saknar med somrarna i Nynäs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0