mobil

Igår beställde ja ny mobil, en Nokia N76!! Dyr men fin..och jag e ju lite så att är det nått jag verkligen vill ha så tar jag mig råd även om jag egentligen inte har det. Så det var så det fick bli! Nu är det bara och vänta på leveransen...


Va på studentpuben och åt igår. Va gott och trevligt. Innan vi skulle gå in hörde jag nån som ropade "Liina". Då var det Christos från jobbet, de hade svensexa för en kompis och efter att ha fått höra allt skoj de skulle göra tyckte han att jag skulle få se brudgummen..jag kan lova er alla, det var ingen vacker syn! Men fasiken vad skoj de hade! Ska bli kul att få höra hur allt gått för dem :)


Snart dax att gå och träna lite, ska bli grymt skönt, va ett tag sen sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0