Julklappar

Så svårt det här med julklappar. När folk frågar vad man önskar sig så blir det oftast - jag vet inte, ingenting... Nu har man blitt så pass stor så vill man ha nått så köper man det oftast själv... Själv önskar jag mig mest pengar till vaccin, försäkring och ryggsäck i år... Är inget jag inte kan köpa själv, är ju sånt jag verkligen måste ha när jag reser i vår så hur som måste jag införskaffa det... men det kostar... och som student badar man ju inte i pengar direkt...

Har iafalla vart nere på stan i dag och handlat lite julklappar. Nu är det bara mamma och pappa kvar sen är alla färdiga, så himla skönt!

Dock fyller mamma år 5 dar innan jul så d blir present till henne med och sen fyller syrran år i jan så brukar passa på att handla present på engång till henne, till när man ändå kommer hem så man slipper skicka sen... så lite kvar men snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0