Våren 2008

Funderar oerhört mycket vad jag ska göra till våren när skolan är klar. Vill verkligen inte plugga mer, förmodligen är det inte så lätt att få jobb som lärare här till våren och vet inte heller riktigt om jag vill börja jobba på engång. Känns som man är fast då och bara kommer jobba resten av sitt liv. Kommer med all sannolikhet åka från Kalmar ett tag. Är så trött på stan, det har inte så mkt mer att ge mig. Förhoppningsvis blir det att åka utomlands under våren, skulle vara hur skoj som helst. Jobba lite där man får jobb och bara ha en massa roligt. Pratade med Mia igår..får se hur det blir men jag hoppas :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: MIA

Underbar idé!!!jobba, se o uppleva nya saker, möta olika kulturer!!åh vad härligt!

2007-08-18 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0