Plugg

Försöker plugga. Går sådär måste erkännas, e så sjukt segt att läsa artiklar från skolverket. Ska strax ta tag i Nationella Kvalitetsgranskningar 1998. Sen har ja en bok kvar med att läsa. På måndag är seminariet. Men eftersom ja jobbar nu fre-lö vill ja få gjort så mycket som möjligt idag.

Fick reda idag på vem ja ska ha som examinator på mitt examensarbete - Ann-Marie Folkesson..känns sådär eftersom det var henne jag hade värsta diskussionen med ang. en tenta för 2 år sen... Får hoppas det är glömt. Skulle vilja veta vem ja ska ha som handledare me, men det va inte klart... Den som väntar får se.... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

jag fixade hela boken idag....lite stolt är jag allt!! Så imorrn på biblan blir det artiklarna. Ska nog gå fort!!

2007-08-31 @ 23:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0