2009

Gott Nytt år! Vet att det redan gått 4 dagar på det nya året men detta blir mitt första inlägg.  God fortsättning på det nya året allesammans!

Har haft det super med Anna på besök. Känns som gamla goda tider, ligga och slöa i soffan, titta på film, spela kort, snacka skit och äta en massa god mat. Åhh vill ha mina vänner nära mig jämt! Nu har hon åkt hem och allt är som vanligt här hemma i Eskilstuna. Imorgon väntas jobb igen.

Fick en liten chock när ja tittade på termometern när ja gick upp vid 9 imorse.... -18 Grader!  Fy fasiken alltså. Får hoppas på att jag får upp cykellåset när jag ska cykla iväg tidigt imorgon bitti. Här cyklas det i alla väder!

Har kommit på att jag är så sjukt sugen på att åka skridskor. När ja såg att kusinen varit ute på sjön idag och åkt blev inte suget mindre. Måste försöka ta reda på vart man kan åka skridskor nånstans. Kanske kan lyckas få med mig nån också... E nog en riktigt fin is nu när det varit runt 10 minus hur länge som helst. Hoppas d plogat bort snön bara, den kan förstöra så mycket anars.

Tänkte ja skulle skriva en sammanfattning på året som gått. Men det får nog bli senare ikväll, nu orkar ja inte riktigt!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, ett riktigt härligt besök. Kul att äntligen få se er lägenhet, sjunga singstar, spela kort och bara hänga...

Tack för allt!! Får göra om det snart, i Borås förhoppningsvis!

Kram kram

2009-01-05 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0