Trött... och det är bara måndag

Just hemkommer från en föreläsning i Pedagogisk dokumentation. Riktigt intressant, men känns som ja har en hel del "kött på benen" redan då jag läst en kurs i Reggio Emilia filosofin. Men tåls alltid att höras igen, och speciellt med dem man ska jobba med så samma tänk går hos oss alla. Har vart en lång dag idag iaf. Började halv nio i morse och just hemkommen nu, med bara en liten paus så ja hann hem och äta i stort sett. Riktigt trött nu och med tanke på att resten av veckan ser likadan ut, på torsdag inte ens nån tid till att äta, kan jag bara undra hur trött jag kommer vara på fredag kväll...

Imorgon ska vi iaf till Västerås på em och besöka en Reggio Emilia förskola. Ska bli sjukt skoj. Kommer nog bli att jag jämför en hel del med Trollet nere i Kalmar. Spännande spännande...

Nu blir det till att varva ner lite och sen väntar sängen. E säker på att jag kommer somna gott :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: kristina

Hej.

Jag har oxå läst reggio emilia på högskolan i kalmar.

fast det var många år sedan, kommer bara ihåg alla speglarna.

Elefant?? Kul grej.:)

Ha det bra

mvh

Kristina

2008-09-24 @ 12:31:28
URL: http://www.branden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0