Helg... igen..

Tänk att det redan är helg igen. Denna vecka har helt enkelt sprungit bort. Kanske för att den vart fullspeckad av grejs. Idag fick vi reda på vilka vi ska jobba i samma arbetslag som och även vilka barn vi ska ha. Ska jobba tillsammans med 5 andra på en hemvist med 30 st 1:åringar... en utmaning jag ser fram emot!

Nu e d som sagt helg och ja ska bara ta hand om mig själv. Äta gott, träna och läsa en bra bok. Älskar att läsa och har inte hunnit det nu sen jag börja jobba så abstinensen börjar krypa sig fram...


Trevligt helg!


Kommentarer
Postat av: kristina

Det är skönt när man kan ta igen sig under helgen!

Blir aldrig så när man har småbarn. Men så mycket kärlek man får av sina barn är bättre!

Jag läste mycket på Högskolan, tyska, engelska, sfi, idrott och hälsa en hel del och meningen var att bli lärare men ngnstans på vägen träffade jag Magnus och fick barn, tappade den lusten.

Men vi har det bra ändå.

Ha det bra.

MVH

Kristina

2008-09-26 @ 16:41:59
URL: http://www.branden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0