Fiasko!

Finns det egentligen någonting att säga om gårdagens ES?? Blir bara större och större fiasko för varje år... Förstår inte varför jag ödslar min tid på att titta.. eller jo det gör jag nog egentligen, för på den gamla goda tiden (nu lät det som ja va hur gammal som helst), då va ES, och melodifestivalen med för den delen, riktigt bra, då var det klass på både tävlingarna. Nu är ES bara ett stort jäkla fiasko.
Om man drar ett streck uppifrån Svensk-finska gränsen och rakt ner, så kan man lätt konstatera att länderna till väst inte har en sportslig chans att vinna, även om det gick helt okej för norge i år.. De måste verkligen göra nått åt reglerna i denna tävling, varför inte ta in en  jury från varje land, en jury som vet vad de talar om istället för folket som inte har en aning om vad de gör... Eller egenltigen tycker jag att det bara finns en sak för Sverige att göra, sluta ställa upp i ES nu, innan skiten sjunker helt!

Två saker va dock bra i tävlingen i år, Perelli och Björn Gustavsson... Sen tycker ja om Luuk också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0