Dagen

Tänk att det redan är sista maj, imorgon är det juni, första sommarmånaden och det känns. Sommaren är verkligen här, hoppas det bara är för att stanna!

När ja kom hem från jobbet hoppade ja på min kära cykel och tog en sväng till maxi där ja inhandlade lite gott till grillningen hemma hos H ikväll. Mötte en liten sjukling på maxi med, stackare, hoppas du kryar på dig snart vännen! Längtar ju så efter att vi ska ut och göra gatorna osäkra : )

Hemma väntade en solig och härlig balkong, helt underbart. Låg och lapade sol ett bra tag innan ja gick in och ringde mamma. La mig i sängen och pratade och när ja lagt på somnade ja på studs. Vaknade inte förräns M kom hem från en lååååång cykeltur.

Nu e det dags att fixa till lite innan det e time för grillfesten!

Ha en underbar lördagskväll i det underbara vädret vi har!

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas ni har haft en trevlig grillkväll!

själv masade jag mig faktiskt iväg bort till skälby, satt och sällskapade med en kompis och hennes vänner. kändes dock att man inte riktigt är på topp, så åkte hem för ett tag sen. men det var precis lagom att komma ut och träffa lite folk.

men jag är absolut på att träffas en sväng imorrn, vi lär ju vara ute också så du inte riskerar att bli nedsmittad =)

hör av mig när jag vaknar.

kramar

2008-05-31 @ 22:42:02
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0