London!

Jag och älsklingen va i London på en långhelg förra veckan, tors till må. Hade det helt underbart, blå himmel, sol, beökte en massa turistmål, gick runt hela London kändes det som. Åt god mat och hade det mysigt. En resa att minnas! Börjar redan fundera på vart vi ska åka nästa gång :)
Lite kort från resan!

London Eye. Åkte upp i denna, 145 meter upp i luften, vilken unedrbar utsikt vi fick!



Big Ben i bakgrunden.


Jag på statyn på Trafalgar square.



Helt fantastisk marknad längs Portobello road. Sjukt mycket folk måste tilläggas.
Men så många mysiga affärer!

Tower of London.




Tower Bridge


Maffigaste på av alla turistgrejer tycker jag. Tillsammans med London Eye!




Gillade London riktigt mycket och åker gärna hit igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad härligt det ser ut!! =) och du har kvar ditt ljusa hår också (som förövrigt har blivit jättelångt)! =) hoppas allt är bra med er! jag ska försöka försöka försöka ringa dig snart lina. kanske ikväll redan. herregud, jag är alldeles för dålig! ta hand om er!

kramar

2008-12-12 @ 12:09:38
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0