Vfu

Åhh va skönt det är att äntligen känna att man trivs på en vfu och se fram emot morgondagen, att slippa ha ångest på morgonen och bara längta tills det är över!! Trivs verkligen toppen!! Visst är jag väldans trött men det blir förhoppningsvis bättre när man vänjer sig att gå upp tidigt, har ju inte gjort det på jag vet inte när, så det e klart man är lite ovan. Imorgon ska jag dock upp omänskligt tidigt, 04.45 kommer klockan ringa och 05.45 går bussen. Ska vara med och öppna förskolan då. Det kommer vara mörkt när jag cyklar iväg och förmodligen kommer jag vara ensam på cykelvägen... Men det som känns sjukt skönt är att jag slutar tidigt imorgon då, redan kl 12 får jag gå hem. Då ska jag åka ner på stan, Martin fyller ju år på fre :), och sen ska jag åka och simma. Hem, plugga och sen en promenad med Linda. Sen tror jag det är dax för sängen igen, hoppas verkligen jag orkar vara vaken hela eftermiddan... blir nog rätt svårt om jag känner mig själv rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0