Kort och blandat

Jobbade i må på Skälby för första gången sen i sept. Va så sjukt skoj att träffa alla igen!! Älskar det jobbet!! Ser fram emot när ja snart ska jobba två helger i rad...



Mindre än 4 veckor kvar till jul nu.. shit va tiden springer iväg. Ser fram emot helgen då det är första advent och julsakerna ska upp, e så mysigt! Får se om ja hinner/orkar baka något  i helgen, vore gott! Ska försöka handla lite julklappar i helgen me!



Igår skickades min telefon till mig från verkstan... Hoppas på att jag får den denna vecka, vore underbart!! Börjar verkligen känns att man inte har någon mobil, e jobbigt....



Mia va på ambassaden idag och lämnade in vår ansökan... 3 veckor skulle det ungefär ta innan det skickades hem hit, hoppas ja hinner få det innan jul!!



Går rätt okej med examensarbetet måste jag säga, fick bra respons av vår handledare i må. Idag var vi ute och gjorde klart vår undersökning. Gick bra så imorgon ska vi börja sammanställa den :)


Nu ska jag ta ut bröd ur ugnen och sen e d dax att laga lite mat :)

Ha d gött allesammans!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0