sommaren närmar sig

Har äntligen fått mitt schema för sommaren idag...Ska bara jobba vid 22 tillfällen på hela sommaren så en första anblick på schemat och allt såg mycket bra ut..när jag sedan började fylla i i min kalender visade det sig att jag från midsommar jobbar varje helg fram till skolan börjar i höst igen, inte lika skoj kanske..men helgerna ger många timmar och rätt bra OB så känns väl ganska okej ändå. Trisst bara att pojkvännen har ett må - fre jobb så vi kommer gå om varandra typ hela sommaren... Tur att det bara är för en kort tid iaf!

Har bokat en massa resor i dag med så nu har jag en massa skoj att se fram emot i sommar:
Kreta 7-14 juni
Nynäs 30 juni -2 juli
Nynäs 11- 14 augusti
Gotland 14-16 augusti
Riga 20-22 augusti
Sen måste ja få in en tripp till Örebro med och kanske en sväng till Halmstad. Sen kommer det självklart hända en massa skoj i Kalmar med i sommar!!

Har anmält mig till en sommarkurs i sommar med. Anmälde mig igår vilket är lite sent men finns platser kvar så hoppas på att ja kommer in. "Hantering av arbetsbelastning och stress i lärararbetet" heter kursen jag sökt, tror den kan bli intressant!  

Imorgon är det dax att börja plugga på hemtentan. Ska skriva en debatt artikel. Känns inte alls skoj men blir ju inte heller roligare ju längre man väntar så är nog bara bäst att sätta igång.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, ojdu vad du ska fara och flyga i sommar!! Härligt! Å vi ska ha så skoj i Riga. Pappa kollar upp boende nu. Han har kontakter i Riga så det kan bli bra!! Dax att tentaplugga nu, mår dock inte alls bra idag. Så typiskt att jag alltid ska bli sjuk när man måste plugga som mest!! Hörs sen! Kram

2007-05-29 @ 10:06:46
Postat av: Nathanelle

Hallå hallå! :) Allt bra? Puss

2007-05-29 @ 18:00:50
URL: http://nathanellee.blogg.se
Postat av: Nathanelle

Jodå det är bra med mig med :) Klar vi kommer till Kalmar, lär ha mycket tid över. Vi får höras av om när :) Kram

2007-05-29 @ 18:28:41
URL: http://nathanellee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0