Ibland får man bara äta upp sina ord...

...aaa ja vet, "Ingen blogg för mig...". Men nu sitter ja visst här och skriver ändå. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig ... Kan ju va skönt att skriva av sig lite då och då, så ja tänkte att nu kanske det då ändå är dax att börja blogga som resten av Sveriges befolkning.

Snart är det sommarlov!! Så himla skönt ska det bli, sista sommarlovet...känns lite konstigt. Hoppas bara att jag får mina jobbtider för i sommar snart så man kan börja planera. Är så sjukt mycket man vill få in på sina lediga dagar, Nynäs, Halmstad, Örebro, Riga... Och sen självklart Kreta med!! Längtar till en massa bad och sol, får hålla tummarna för fint väder nu bara!!

Nee dax att gå och hämta ut lite filmer ja beställt och större minneskort till digitalkameran så man kan ta en massa skojiga bilder i sommar!!

C U!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jadu Lina.....en blogg för dig med. Jag undrar vart det ska sluta?!? Jag är dock fortfarande en stolt ICKE-ÄGARE av en blogg!! Så hela Sveriges befolkning har därmed inte alls blogg... :)
En trevlig sommar ser vi definitivt fram emot. Ska bli hur nice som helst!! Tack för en go kväll...hörs imorrn!
Kram å god natt

2007-05-23 @ 22:28:44
Postat av: Martin

Kan en blogg skapa enbart ett leende så är det värt det. Och Anna du kommer snart hamna i träsket du med!

2007-05-24 @ 08:13:40
URL: http://turbobikt.bloggspot.se
Postat av: Vickan

undra vem som fått in dig på dessa banor?? tack för chibbe, dibbe, film och snack kvällen i tisdags! kram kram

2007-05-24 @ 16:55:40
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: Linda

Jaaa, en blogg! Sånt tycker jag om! :D
Kram

2007-05-24 @ 17:28:23
URL: http://paerlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0