Nynäs

Nu e man då hemma i Nynäs. Är skönt och skoj att va hemma lite, träffa en massa vänner.

I lö när ja kommit hit blev d fest. Va många som bott/bor i Kalmar som va här så d va skoj, Mia, Anna, Micke, Jönsson, Simon och jag. Blev lite av en Karatefylla för vissa :) Ja va iaf ute en sävng på Telegrafen. Va rätt skoj, träffade lite gamla vänner som man inte sett på åratal. Glömde visst betala inträde när jag kom dit, staplade bara rätt in, förbi vakter och entrepersonal...men lite får de ju skylla sig själva, man kan ju ha ett litet litet bord innanför dörren och sen om d inte kommer och säger till mig att ja måste betala så e d faktiskt upp til dem!!

I sö mådde varken ja eller Mia så bra, värst va d nog för Mia, vilket vi alla kan förstå :) När vi piggat till något sådär åkte vi upp till Arena och åt lite bakismat. När Mia åkt hem gick ja ner till Niksta camping där Anna med familj bodde så spelade vi lite minigolf, inte världens bästa banor men skoj va d ändå! På kvällen kom Åsa förbi en stund, va länge sen vi sågs så d va superskoj!!

Imorgon bär det av till Gotland, ska bli skoj och ja hoppas verkligen på fint väder!!

Dags nu att göra nått vettigt av denna dag med!!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha
jaa d kan man kalla för karatefylla..du sitter o tittar på resedagböcker..shit vad jag längtar..helt sjukt..du e bäst som frågade just mig om det här, som jag väntat på d rätta tillfället, och så vips kom det bara en vacker dag!!tack gumman!!kramis

2007-08-18 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0