1 år sen

För ett år sen kom jag och Mia ner till Thailand. Shit alltså, så fort tiden går, tänk att det redan gått ett år. Va som ja tjatat om tidigare en underbar resa och skulle gärna uppleva den igen!

Solduschade igår, tänkte jag skulle va brun och fräsch på bröllopet. Är så besviken. Visst blev ja brunare än ja va innan, riktigt stara linjer vid troskanten, men hade ändå väntat mig mer. Sen eftersom jag jobbar på förskola tvättar ja händerna en hel del varje dag så känns som att färgen från händerna redan försvunnit. 300 spänn för näst intill ingenting... visst det skulle ju förmodligen bli mer färg och man solade flera gånger, men vaddå är ju inte gjord av pengar.... inte med tanke på att det bara håller drygt en vecka...

nee nu ska ja packa lite sen blir det våfflor till middag, gott!!


Kommentarer
Postat av: Mia

hehe..man kan aldrig tjata för mkt om den underbara resan!:)

2009-02-20 @ 12:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0