Dagen

Mår lite bättre idag, men bra.. nja vore fel att påstå...

Ska försöka få nått vettigt gjort idag iaf! De har lagt ut hemtentan för denna delkurs så ska försöka ta tag i den. Verkar lika simpel som den förra så ska nog gå rätt snabbt när ja väl börjar! Det e bara det som är problemet, att just börja.. har egentligen ingen motivation eller ork att göra den, så vi får se hur det blir...

Annars kommer förmodligen dagen spederas i soffan framför vänner. Har börjat om från början, för vilken gång i ordningen har ja ingen aning om, tror inte ja vill veta heller... är nog lite FÖR många egentligen... Men men... e det bra så är det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj sjukis! Ät apelsin, vitlök och vitaminer så ska du se att du blir frisk!! Måste se alla Vänner-avsnitten jag också, skillnaden är dock att jag inte har sett alla avsnitt någon gång tidigare så det kan va kul!! Jag sitter och "väntar" på att min sista lektion ska börja vid halv tre. Sitter alltså och surfar på arbetstid...hävdar att det är ngn typ av resarch!! Hehe!! Vi hörs!

2008-05-27 @ 12:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0