cdon...

Ska man fortsätta handla på cdon???

Gjorde en beställning från cdon igår kväll. Upptäcker när jag får bekräftelsen att det blir fel så ca 10 min efter att jag fått bekräftelsen går jag in och skickat ett mail om att det blev fel till dem och jag vill avbeställa en av filmboxarna jag beställt. Fick just ett svar Hej. Tack för ditt mail. Vi kan tyvärr inte annullera din order då den kommit så långt i vår orderhantering. Vänligen återkom om du önskar returnera. Så jäkla förbannad jag är!! Hur dålig service får de egentligen ha?!?! Ska jag då betala returporto för att de är så inkompetenta på det där stället?? Nee skulle inte tro att jag kommer göra det! Ska verkligen överväga om jag kommer fortsätta beställa mer därifrån, vill man verkligen stödja dem när de inte ens kan fixa en sån här simpel sak?! Skickade ett svar till dem... inte det mest positiva


Kommentarer
Postat av: vickan

gööött!! heja oss och att dom ändrar sig efter mejlet... idioter till människor det där!

2008-01-08 @ 22:52:37
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0