Parken Zoo

Idag har vi som sagt vart på Parken Zoo en sväng. Fanns en hel del djur, men vet inte riktigt om det skulle varit värt de 150kr det egentligen kostar. tur att vi hade fått gratisbiljetter!

Lite bilder från dagen täkte ja iaf lägga upp!





  






Som vi skrattade åt de små bältdjuren. De sprang som bara den, och allt
ja kunde tänka på var när Ross i Vänner klädde ut sig till ett bältdjur.
Inga likheter där inte!


Nu tror Martin att han med har ridit på en elefant..... hmm....



Visningen gick inte lika bra som i tors. Sista i morgon så får hålla tummarna för den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag såg inte ens först att det var något djur med på bilden m bältdjuret, trodde bara du tagit på stenar... Martin trivdes väl som fisken i vattnet när han fick leka 3-åring på elefanten, kan jag tänka mig... :)

2008-08-16 @ 20:31:33
Postat av: Anna

Jag skrev kommentaren...om du inte listat ut det!! Håller tummarna imorrn för visningen..

2008-08-16 @ 20:32:35
Postat av: Marie

Asså bilden på Martin e underbar! Hoppas att ni ska trivas bra där uppe! Ha det bra, kram

2008-08-17 @ 16:50:01
Postat av: Martin

Alla bilder på mig blir underbara!!! :)

2008-08-18 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0