Blev liiite ändå

Va en bra bit att gå ut till Tuna Park. Visst kan det bero på att vi råka gå lite omväg på ditvägen så det tog ca 20 min längre än på vägen hem. Men har iaf blitt en härlig promenad på ca 110 min : )
Känns som jag kommer kunna spendera en hel del pengar där ute... Fanns en massa roliga affärer och riktigt fint och fräsch var det, kan inte va så jätte länge sen de byggde det.

Hittade iaf ett par träningsskor. Kostade lite mer än jag tänkt med de kändes verkligen super och va riktigt snygga. Hittade också en klocka äntligen!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Så du hittade en klocka du mer, till slut. Den var riktigt snygg:) kram

2008-08-11 @ 17:01:38
URL: http://jennykarpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0