Pirates seglar på haven igen

Va på bio med Anna i fredags. Såg Pirates of the Caribbean - vid världens ände. Sjukt bra måste ja säga, spänning, humor, kärlek och även en hel del snygghetsfaktor.... Va lite lång bara, hade måttlig träsmak i röven när den va slut. Men längtar redan tills den släpps på dvd..då blir det till att se den igen!

Lördagen började med träning med Martin. Sen bar det av mot stan, plånboken i högsta hugg och shoppingsuget var stort!  När jag tillslut kom hem var jag en klänning, linne, leggings, flipflop, bikini, underkläder och 2 solkrämer rikare (Kreta resan börjar ju närma sig nu) :) Tyvärr syns det i plånboken med så nu blir det till att ta det lite lugnt med shoppandet resten av månaden...får se om jag lyckas ;) Kvällen avslutades med grillning,lite kubb och klädklättring tillsammans med Anna, Martin, Simon, Köhler och Bagge. Va mycket trevligt och väldans gott! Mer grill i sommar säger jag bara!! 


                                              


Dagen borde ägnas en hel delt ill pluggande, men får se hur det blir med det. Anna ville ta en sväng över till Öland vilket det låter betydligt mer lockande!!

Kram på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ojojoj, ja det var riktigt kul det där med trädklättringen, gud vad jag garvade!! Japp, plugg en stund till, sedan över till the island!!

2007-05-27 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0